بلاگ

بهترین مداد رنگی کودکان

چون مداد رنگی نامناسب می‌تواند برای سلامتی کودکان مضر باشد و همچنین علاقه آنها به نقاشی را کاهش دهد باید در انتخاب مداد رنگی برای کودکان به موارد متعددی توجه کرد.

مداد رنگی پریسماکالر

پریسماکالر یکی از بهترین تولید کنندگان مدادرنگی است و سری پیمیر این برند با رنگ‌های شفاف و درخشان خود، شهرت بسیار بالایی میان هنرمندان دارد.

مداد رنگی 500 رنگ

معرفی بزرگترین مجموعه مداد رنگی جهان با 500 رنگ.  این مجموعه به خودی خود یک اثر هنری است و بسیاری از خریداران آنرا برای نصب بر روی دیوار، خریداری می‌کنند.

مداد رنگی فابر کاستل

معرفی برند فابر کاستل و سری‌های مختلف مدادرنگی‌های این شرکت که تقریبا نیازهای تمام افراد را پوشش می‌دهد، از کودکان گرفته تا هنرمندان حرفه‌ای.

جمعه سیاه دیجیکالا

معرفی تخفیف‌های بزرگ دیجیکالا به مناسبت روز جمعه سیاه. جمعه سیاه روز تخفیف‌های استثنایی و فرصتی برای خرید همه وسایل مورد نیاز هنرمندان است.

بهترین مداد رنگی حرفه‌ای

بررسی و معرفی بهترین مدادرنگی برای هنرمندان حرفه‌ای. در این مدادرنگی‌ها معمترین مورد کیفیت نقاشی و حفظ رنگ آن در طول زمان است.

ساخت با مداد رنگی

با استفاده از مداد رنگی می‌توان وسایل متنوع و مختلفی ساخت که به دلیل ساختار مدادهای رنگی و همچنین قرارگیری اتفاقی رنگهای مختلف در کنار هم، بسیار زیبا هستند.

ساخت گیتار با مدادهای رنگی

ساخت گیتار با مداد رنگی

روش ساخت یک بدنه گیتار زیبا و منحصر به فرد از 1200 عدد مداد رنگی چسبیده به هم، به همراه ویدئوی کامل ساخت و تصاویر مراحل مختلف.

مداد رنگی و مقاله علمی

استفاده از مداد رنگی برای ترسیم شکل‌های مقالات علمی بسیار عجیب به نظر می‌رسد، با این حال چند محقق از این روش استفاده کرده‌اند.

مراحل تولید مداد رنگی

در این ویدئو روند ساخت مداد رنگی توسط شرکت فابرکاستل که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مداد رنگی است، به صورت مرحله به مرحله توضیح داده می‌شود.

تابلوی نقاشی کومه علف خشک

«کلود مونه» استاد چیره دست امپرسیونیسم علاقه بسیاری به خلق تابلوهای نقاشی در قالب مجموعه‌های مختلف داشت و «کومه علف خشک» یکی از همین مجموعه‌ها بود.

نقاشی کردن با انگشتان پا

نتایج مطالعات نشان می‌دهد هنرمندانی که توانایی نقاشی با پا را دارند، نقشه‌هایی از انگشتان پا همانند انگشتان دست در مغز خود دارند که بسیار سازمان‌یافته است.

فروش میلیون دلاری نقاشی «تن‌تن»

نسخه اصلی نقاشی «‌تن تن» در حال ساخت پروانه چوبی، که بر روی جلد اولین جلد از سری کتاب‌های «‌تن تن» چاپ شده بود،‌ 1.12 میلیون دلار به فروش رسید.

طلوع امید در هنر

طلوع خورشید یکی از نمادهای طبیعت است که مفهوم «امید» را در ذهن تداعی می‎‌کند؛ به همین بهانه نگاهی داریم به برخی از آثار نقاشان بزرگ تاریخ در مورد طلوع خورشید.

خلق یک اثر هنری با همکاری پهپاد

یکی از مدرن‌ترین روش‌های نقاشی بر روی دیوارهای بلند استفاده از پهپاد است که می‌تواند به راحتی به تمام نقاط دیوار دسترسی داشته و به سرعت نقاشی کند.

تخفیف جمعه سیاه لوازم ‌التحریر

تخفیف جمعه سیاه برای لوازم التحریر، کتاب و صنایع دستی. این تخفیف که تا 50% اعمال شده فرصتی است برای هنرمندان و همینطور سایر علاقمندان برای خرید لوازم التحریر.

مداد رنگی سفید برای چیست؟

بسیاری فکر می‌کنند مداد رنگی سفید بدون استفاده است. در حالی که همین مداد به ظاهر بی استفاده در دست یک هنرمند تبدیل به یک ابزار بسیار کاربردی می‌شود.

مغز مداد

مغز مداد سیاه معمولا از ترکیب پودر گرافیت معدنی و خاک رس به همراه برخی افزودنی‌ها (مانند موم)، ساخته می‌شود. نسبت ترکیب رس و گرافیت هم سختی نوک را تغییر می‌دهد.

تاریخ انقضای مداد رنگی

بسیاری از مواد هنری دارای تاریخ مصرف هستند، پس این سوال برای مداد رنگی هم مطرح می‌شود، تاریخ مصرف مداد رنگی چقدر است و چطور آن را افزایش دهیم؟

تاریخچه مداد رنگی

تاریخ اولیه مداد رنگی به شکل دقیق مشخص نیست ولی می‌دانیم که یونانیان باستان با ترکیب موم و رنگدانه‌های طبیعی نوعی مداد شمعی ساخته بودند.

مداد رنگی 1000 رنگ

متاسفانه بیشترین تنوع رنگی مجموعه‌های مداد رنگی جهان 500 رنگ است و مداد رنگی 1000 رنگ وجود ندارد. در این مطلب مجموعه‌های با بیشترین تنوع معرفی می‌شوند.

نمایشگاه آنلاین کتاب

مداد رنگی پلی کروم چیست؟

بهترین تراش برای مداد رنگی